FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | CMS & Shop

12.1 Login & generelt

For at benytte SmartWeb POS kræver det at man har en administrativ bruger, som har rettigheder til at logge på POS-systemet.

Du kan oprette en administrativ bruger via kontrolpanel > administrative brugere > opret administrativ bruger:

Når brugeren er oprettet, kan du logge på SmartWeb POS med den oprettede bruger (vælges i listen i login-feltet) og den dertil valgte adgangskode. Man kan logge ind som en medarbejder eller på selvbetjening:

 

Interface:

Når du er logget ind på SmartWeb POS, vil du få den generelle skærm med produktoversigt, kurv og de forskellige muligheder i POS-systemet:

 

  1. Produktvisning
  2. Informations-knap
  3. Indkøbskurv
  4. Filter
  5. Søgning efter produkter
  6. Søgning efter kunder
  7. Menu
  8. Statusbjælke
  9. Rabatkode/Gavekort
  10. Tøm kurv
  11. Betalingssektion

 

1. Produktvisning

Inden for dette felt vil produkterne altid vises. Som udgangspunkt vises alle produkter som findes i systemet, men man kan sorterer efter produkter enten via filteret eller via tekstsøgningen.

2. Informations-knap

Klikker du på denne knap, vil du komme ind på produktets information. Det er selvsamme information som man ser online på webshoppen.

3. Indkøbskurv

Inden for dette felt, vil alle de produkter du tilføjer til indkøbskurven fremgå. Det er også her du kan redigerer antal af produktet, tilføje en rabat til produktet, "vende" ordren ifb. med returprodukter og fjerne enkelte produkter fra kurven igen.

4. Filter

I filteret kan du vælge overordnede produktkategorier som du ønsker produkter vist fra.

5. Søgning efter produkter

Her kan man søge specifikt efter produktnavne i systemet.

6. Søgning efter kunder

I dette felt kan man søge efter allerede oprettede kunder/brugere af systemet. På den måde kan man nemt og hurtigt logge ind på den pågældende kunde, så købet tilknyttes denne kunde og således man allerede har alle kundens data.

7. Menu

Her kan du se den generelle menu, som er den samme menu der fremgår af din webshop.

8. Statusbjælke

Her vil alle statusopdateringer fremgå. F.eks. "Du er nu logget ind", "Varen er lagt i din indkøbskurv.", osv.

9. Rabatkode/Gavekort

Klikker man her, får man en boks frem hvor man kan indtaste en rabatkode såfremt en kunde skulle have medbragt sådan én.

10. Tøm kurv

Denne knap tømmer kurven helt.

11. Betalingssektion

I denne sektion har du de forskellige betalingsmuligheder. Der er kontant betaling, kreditkortbetaling og en oversigt over samtlige betalingsmuligheder.