FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | CMS & Shop

4.1.2.1. YourGLS opsætning

GLS live integration (API) kræver login til YourGLS. For at få login kræves det at du er oprettet som kunde hos GLS.

 

Jeg er ikke GLS kunde endnu - kontakt GLS Salgsafdeling.

Jeg er kunde, men har glemt mit login - kontakt GLS IT Support.

 

For at benytte integrationen, skal du bruge disse informationer:

 

YourGLS Username
Brugernavnet du benytter til at logge ind i YourGLS med.

 

YourGLS Password
Adgangskoden du benytter til at logge ind i YourGLS med.

 

YourGLS CustomerID + ContactID
CustomerID og ContactID aflæses via YourGLS administrationen.

1. Log ind på YourGLS: Log ind her.

2. Vælg menupunkt "Opret labels" (Parcel Processing).

3. Vælg et kundenummer (Shipper).

4. Shipper No. den første del er "Customer No.". Den anden del er "ContactID". Se grafik nedenfor.

 

 

 

Forbind SmartWeb til YourGLS

 

For at oprette forbindelse til din YourGLS, skal du i SmartWeb eksporterer den ordre du gerne vil have smidt over, præcis på samme måde som du altid gør ved eksport af ordrer - og herefter vælge "YourGLS" i dropdown-listen.

 

 

Når du har gjort dette, kommer du til skærmen hvor du skal indstaste de indhentede oplysninger fra GLS:

Når du har trykket "Gem" her, vil du næste gang du eksporterer se ordren du er ved at eksporterer og kunne booke labels direkte igennem SmartWeb.