FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | CMS & Shop

Brugere

Du er her: Kontrolpanel > Generelt > Indstillinger > Brugere





Opret bruger: Med denne funktion aktiveret kan private kunder oprette en personlig brugerkonto på din webshop. Her kan de f.eks. se og genbestille tidligere ordrer. Det er nødvendigt for kunderne at have en brugerkonto, hvis de f.eks. vil oprette produktanmeldelser eller produkt tags.

Ansøg om bruger (B2B): Dette giver B2B kunder mulighed for at ansøge om et bruger-login. Dette kan f.eks. udnyttes til at give B2B kunder adgang til B2B priser og produktsortiment.

Glemt adgangskode: Her kan du sende en ny adgangskode til dine kunder, hvis de glemmer den nuværende. 

Nyhedstilmelding: Kunder og besøgende kan tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Nyhedstilmeldings data: Her kan du angive, hvilke platforme kunden har mulighed for at modtage dit nyhedsbrev på. Der er tre valgmuligheder:
                             E-mail: Nyhedsbrevet udsendes KUN via e-mail
                             SMS: Nyhedsbrevet udsendes KUN via SMS. Dette kræver at SMS modulet tilkøbt din webløsning.
                             Både e-mail og sms: Nyhedsbrevet udsendes via begge platforme. Dette kræver at SMS modulet tilkøbt din webløsning.

Oprettelse af virksomheder: Giver kunder mulighed for at registrere sig som erhverskunder. I den forbindelse skal kunden indtaste den pågældende virksomheds CVR nummer. Hvis du krydser Aktiver validering af, så bliver denne påkrævet ved bestilling/betaling. Dette bliver markeret med en lille rød stjerne over boksen. SmartWeb tjekker desuden automatisk om CVR nummeret indholder de påkrævne 8 cifre.

Oprettelse af institutioner: Giver kunder mulighed for at registrere sig som institutioner eller offentlige instanser. I den forbindelse skal kunden indtaste den pågældende instutitions EAN nummer. Hvis du krydser Aktiver validering af, så bliver denne påkrævet ved bestilling/betaling. Dette bliver markeret med en lille rød stjerne over boksen. SmartWeb tjekker desuden automatisk EAN nummeret indholder de påkrævne 13 cifre.

Angivelse af telefonnr.: Giver kunden mulighed for at oplyse telefonnr.

Angivelse af mobilnr.: Giver kunden mulighed for at oplyse mobilnr.

Angivelse af fødselsdato:
Giver kunder mulighed for at angive deres fødselsdato, når de registrerer sig som bruger.


Ikke hvad du ser på din skærm? Klik her