FEEDBACK
X
FEEDBACK

Er du tilfreds med indholdet i denne her guide?

Hvis ikke, så vil vi meget gerne høre dine kommentarer.

Skriv dem herunder, så gør vi det bedste, vi kan for at forbedre manualen.

Tak for din kommentar!

Send ny?

Dansk English

SmartWeb Help | CMS & Shop

Sådan kan du refundere en betaling

Hvis man ønsker at refundere eller ændre et beløb, der er blevet indbetalt på ens webshop, kan man også gøre dette via ens betalingsgateway.

Sådan gør du: 

  • Find ordren i SmartWeb og noter enten ordrenummer eller transaktions ID.
  • Log ind på Wannafind. 

Du kan nu finde betalingen under enten Gennemførte eller via Søgning i venstre side. 

I eksemplet nedenunder er betalingen fundet via Søgning. 


  • Under Handlinger til højre klik på Refunder transaktion. 


 
  • Du kan nu refundere det fulde beløb til kunden eller selv indtaste det beløb, der skal refunderes. 
  • Klik Refunder beløb, og systemet vil fortælle dig, at "Transaktionen er nu refunderet".